Montseny al pont de maig

Pont de maig al càmping Can Cervera (Montseny)

29/04/17

Aquest pont el passarem al Montseny! Hem buscat un càmping d'allò més tranquil (i relativament remot) que ens assegurarà uns dies de desconnexió. Un cop tot empaquetat, sortim del pàrquing en direcció al càmping. Hi arribarem ben aviat, ja que no hem ni de canviar de comarca ;-)
Quan arribem, triem un lloc ben tranquil:

Un cop hem dinat, anem a estirar les cames fins al poble. Des del càmping fins el poble de Montseny hi ha un corriolet que t'hi porta, després de caminar mitja horeta escassa. Aprofitem que som al poble per comprar quatre coses.

Església de St. Julià
De tornada al càmping aprofitem per fer unes fotos, ja que hi ha una llum molt maca:

Després del sopar, fem unes postres d'allò més bones: una xocolata desfeta amb marshmallows, nyam nyam! Fa fresqueta i ens fa mandra sortir a fer foc. Decidim rostir-los a la cuina de l'auto:

Torrant marshmallows

Bona nit i tapa't!

30/04/17

Seguim amb les coses bones. Avui esmorzem unes creps, que farem fora de l'auto, al càmping gas:

Avui fa un dia esplèndid! Entre les creps i les vistes, fem un esmorzar de cinc estrelles!

Impressionants vistes des de l'autocaravana
Ara caldrà fer baixar aquest esmorzar que hem fet. Mentre el personal juvenil es queda a fer deures, nosaltres dos anem a pujar un tros del camí que puja al Turó de l'Home:

De tornada, veiem l'autocaravana molt petita, amb el Turó de l'Home al darrere:

Després de dinar, tornem cap a casa. Ha estat una escapada curta, però molt profitosa, ja que aquest càmping ha estat tot una descoberta. Abans de marxar fem la reserva per vinir-hi la primera quinzena de juliol. Ah, i el càmping també té piscina!!! Quines ganes que arribi l'estiu!!