Castelló per Any Nou

Sortida d'Any Nou per Castelló

01/01/16

Com ja vam fer l'any passat, després del dinar de cap d'any a casa dels pares, anem a buscar l'auto i ens dirigim cap al sud. Aquest any no anirem tant avall com l'any passat, quan vam anar a Dénia, sinó que visitarem Castelló. Ja hem reservat una parcel·la en un càmping de Benicàssim i anirem cap a Castelló amb les bicicletes.
Anem baixant en direcció al sud i fem nit en un carrer d'una urbanització molt tranquila propera a Miami-Platja, just al costat de la N-340 (41.028599, 0.961824)

02/01/16

Cap al migdia arribem a Benicàssim. El càmping (41.028599, 0.961824), Bonterra Park, és el típic càmping de costa que en aquesta època de l'any està plena de jubilats del nord d'Europa. A l'estiu, deu estar ple com un ou!
Després de dinar, anem a fer un volt pel poble.

Platja de Benicàssim

Torre Sant Vicent
Al vespre, abans de sopar, anem a banyar-nos a la piscina coberta, que és la cosa que més ens agrada del càmping.

03/01/16

Avui visitarem el Planetari de Castelló i la ciutat. Plou i decidim no agafar les bicis (hi ha carril bici arran de platja fins el Grau de Castelló). Agafem el bus que passa just per davant del càmping i baixem darrera del Planetari.

Allà hi ha una projecció al planetari força entretinguda. Pel que fa a les exposicions del planetari, he de dir que són molt fluixes i totalment prescindibles. És més bonic l'edifici que el contingut.
Planetari de Castelló

Un cop vista la projecció, agafem el tramvia per anar al centre de Castelló. La llàstima és que està tot tancat i barrat. Ens costa trobar lloc obert per dinar. Prop del mercat, al carrer Cavallers, hi trobem una pizzeria oberta i ens cruspim un plat de pasta força decent.

Veiem el símbol més emblemàtic de Castelló: "El Fadrí", el campanar de la catedral de Santa Maria. Deu el seu nom al fet que està separat de la catedral.

"El Fadrí"
Un cop al càmping, bany i sopar.

04/01/16

Aquest matí anem a passejar (amb els paraigües) per la platja i mandregem tot el dia. Hem tingut força mala sort amb el temps, ja que no ens permet anar en bici enlloc!

A la tarda anem anem a una botiga d'animals a comprar un petit arnés per passejar el gat per la nostra parcel·la del càmping. Aprofitem per comprar unes "llandetes" de menjar de gat.

Al vespre, això sí, el nostre banyet a la piscina coberta!

05/01/16

Avui tenim una cita: anar a la nostra ciutat a veure la cavalcada de Reis. O sigui que després de dinar haurem d'anar tirant...
Avui fa una mica més de bon temps i agafem les bicis per passejar pel passeig Marítim. Dinem en un restaurant que té taules a fora, just al davant de la Torre Sant Vicent: Bar Rincón de Paco.

De tornada a l'auto, recollim i tornem cap a casa, que hem de veure els Reis d'Orient!
Cal dir que el mal temps ens ha esgarriat una mica la sortida. Sort de la piscina del càmping!