Darrer bany a Blanes

Darrer bany de l'any a Blanes

25/09/15

Aquest cap de setmana fara bo i volem aprofitar per fer l'últim bany de l'any. Anirem a Blanes, sortida que tenim molt per la mà (ja l'hem feta 3 vegades, amb aquesta).
Sortim a vui divendres, sopem de camí i arribem a l'hora d'anar a dormir al passeig marítim de Blanes. Aparquem davant del mar, com sempre. Cal apuntar que l'aparcament és de zona blava entre el 15 de juny i els 15 de setembre. La resta de l'any és gratuït.
Bona nit!

26/09/15

Que bé que hem dormit! I, com de costum, farem un bon esmorzar amb vistes al mar:
Esmorzar cinc estrelles
El dia ha començat enteranyinat, però el pronòstic per mig matí és bo.
Després de fer una mica de feina a l'auto, veiem com surt el sol i creuem la vorera que ens separa de la sorra de la platja. Quina meravella!

Platja i Sa Palomera al fons

El dia ha quedat radiant! Ens fiquem a l'aigua i la trobem fresqueta al principi. Al cap d'una estona estem de meravella. Anem a l'auto a buscar les cadires de platja i els llibres.
Quan ja és el migdia, decidim anar a dinar de tapes a un lloc que ens va quedar pendent a la nostra anterior visita a Blanes: el Terrassans, un bar amb molta solera i unes tapes de pel·lícula!

Una tapa de "tigres" boníssima!
Ben tips després de dinar, anem a fer una volta pel centre de Blanes i tormen a l'auto caminant descalços per la vora del mar:

Un cop a l'auto, tornem a la platja amb les cadires a llegir. Ara fa una mica de fresqueta i entrem dins l'auto a seguir el descans i fer un te.

27/09/15

Avui marxarem d'hora cap a casa, ja que hem d'anar a votar. Avui és dia d'eleccions al Parlament de Catalunya.
De bon matí em llevo i vaig a buscar un forn on comprar pastes per esmorzar, així com una mica de pa bo per dinar a casa.
Aprop de l'auto, trobo un forn molt bo i carrego provisions: croissants, coca...

Avui també fa un dia radiant!
Després d'esmorzar, recollim i anem cap al pàrquing a buidar grises/negres i tornem cap a casa a votar i dinar.

Un cap de setmana que se'ns ha fet curt!

1. No sé si en vau demanar, però als Terrassans fan uns calamars a la romana impressionants! :)

2. hahaha sí que en vam demanar, entre moltes altres coses!!! tot boníssim!