Espinelves

De càmping a Espinelves

20/02/15

Sortim avui al vespre, com de costum. Avui provarem si la reparació que ens van fer funciona (canvi del motor d'arranc). Tot perfecte!
Arribem al càmping "La Balma" a Espinelves i, com que ja hem sopat en ruta, ens fiquem al llit. Bona nit!

21/02/15

El dia comença gris. De fet la previsió del temps ja ho deia. Després d'esmorzar anem al poble a fer un tomb. És a 1 km. Clau un plugim fi i ens posem caputxes (ens hem oblidat els impermeables i els paraigües, coses que passen).
Església d'Espinelves

Al poble comprem una mica de pa i unes cerveses artesanes i mirem la bonica església romànica per fora.
Tornem al càmping a començar a fer la barbacoa. Avui hamburgueses superbones acompanyades per unes panolles de blat de moro a la brasa!
Plovisqueja però la BBQ no pot faltar!

Cervesetes del país
A la tarda, uns fan deures i estudien i els altres ajudem a l'estudi i fem una mica de bricolatge. Entre d'altres coses,  avui posarem les guies d'unes cortines fantàstiques que ha cosit la iaia. Ara les lliteres ja són de luxe!
Després de dutxar-nos i sopar, estona de lectura:

Cortines fantàstiques!

Bona niiit!

22/02/15

Aquesta nit ha fet molt de fred. Fa una matí molt assolellat. Després d'esmorzar, fem deures i música fins a l'hora de dinar. Abans de començar a fer la barbacoa de rigor, anem a voltar pel càmping una mica, ja que no l'hem visitat gens. Aviat està vist, no és pas gaire gran.
Seguint amb el cap de setmana gastronòmic, avui el menú serà: salsitxes, pebrot i ceba de Figueres a la brasa!

Després de dinar, buidem el WC (les grises no es poden buidar en aquest càmping) i tornem cap a casa.
Ha estat un cap de setmana molt tranquilet!

1. Canvi del motor d'arranc? Sí que ha durat poc... es va canviar el 5 de novembre de 2012...